Ik ben 31 jaar, woon in Gorredijk en woon samen met mijn vriend en mijn 1,5 jarige zoontje!

In 2014 studeerde ik af als Cameravrouw en Video-editor. Ik leerde om echt televisie en film te maken met grote schoudercamera’s en ander groot apparatuur.  Omdat ik altijd Filmregisseuse wou worden leek me dit een goede basisopleiding. Helaas ben ik uit eindelijk niet verder gaan studeren en ben ik op mijn 20e in de mode gerold, waar ik acht jaar lang werkte als verkoopmedewerker en bedrijfsleider.

Tijdens deze periode ontdekte ik mijn passie voor styling en kleur. Ik wou meer weten dan wat ik leerde in de winkel voor de baas, waardoor ik zelf heb besloten om opleidingen te gaan volgen als Imagostylist en Kleurenconsulent.

Nu help ik wekelijks vrouwen met kleurenanalyses, garderobechecks en personal shopping, en ik geniet er elke dag van!

Johanna van der Wal

.

 

 

 

 

 

 

7Y3A4544

Ik ben altijd wel video’s blijven maken, maar nooit mijn werk van gemaakt. Totdat ik zwanger werd en ik een eigen camera kocht. Mijn passie voor foto- & videografie laaide weer helemaal op! Inmiddels was het 10 jaar geleden dat ik afgestudeerd was en is er in de wereld van Social Media veel veranderd. Video is niet meer weg te denken en is een belangrijk middel geworden in de online wereld. Ook heb je geen grote schoudercamera’s meer nodig en zijn er veel meer mogelijkheden!

Ik ben voor een baas gaan werken als content creator en besloot al snel dat ik dit voor mezelf wilden gaan doen. Maar alleen in de branche en op de manier die zelf wil: Kledingwinkels & Mode-ondernemers! 

Ik weet natuurlijk zelf hoe het is op de winkelvloer en hoe het er aan toe kan gaan. Na veel observatie en onderzoek heb ik mezelf gespecialiseerd in de online zichtbaarheid van kledingwinkels en ontwikkelde een unieke & authentieke  contentstrategie!

Ik weet hoe uitdagend het is om constant te moeten focussen op omzet en targets. Ik heb ervaren tijdens mijn werk als Stylist en Kleurenconsulent voor particulieren dat veel winkelpersoneel onvoldoende kennis heeft over styling en kleuradvies, waardoor klanten niet optimaal geholpen worden en de verkoop minder effectief is dan hij zou kunnen zijn.

Daarnaast zie ik hoe Social Media in de modewereld vaak verkeerd wordt ingezet: als een constante stroom van productfoto’s, zonder strategie, zonder inspiratie en zonder interactie. Dit is een gemiste kans! Social media moet een verlengstuk zijn van je winkel, een plek waar je jouw expertise laat zien en waar klanten geïnspireerd raken en zich met jou verbinden.

Mijn aanpak combineert het beste van beide werelden: offline stylingexpertise én online strategie!

Klaar voor de toekomst van mode-retail?